onsdag 3 oktober 2012

TV

Sedan vi flyttade till hus har jag dragit ner kraftigt på mitt tv-tittande. Jag tror att orsaken dels är för att jag pluggar och helt enkelt inte har tid. Men framför allt är det nog för att vi har TV-rummet i källaren och "resten" av rummen på markplan. Det blir helt enkelt att jag sätter mig vid datorn eller gör något annat viktigt istället för att gå ner och titta på tv. Fördelarna är många med att ha det så. Det blir inte längre att tv:n "tar över" när någon hälsar på, utan vi umgås helt enkelt utan tv. Den stora nackdelen med att typ aldrig titta på tv är att man missar viktiga premiärer. Idag höll jag nästan på att missa att säsongens första avsnitt av Grey´s Anatomy visas ikväll! Tänk vilken katastrof om jag missat det... Sedan Desperate visade sitt sista avsnitt i våras skulle jag vilja säga att Grey´s är den enda serien jag följer nu, så det vore ju riktigt dumt att missa premiären. Nu är frågan; säsongspremiär- vitt eller rött vin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar