måndag 3 september 2012

Dagens

Dagens middag blev zucchinisoppa efter önskemål från Tyra. Kanske inte just valet av soppa, men att det skulle vara just soppa bestämde hon mellan snyftningarna på väg till tandläkaren efter att ha slagit i framtänderna i ett bord. Resultatet blev en lös, avslagen tand som förhoppningsvis sitter kvar tills nästa tand är redo att växa ut. Det gör ont när hon biter i något och som om det inte vore nog så har hon växtvärk och råkade peta med tummen på den jätteheta soppkastrullen efter att jag sagt åt henne att akta så hon inte bränner sig.

Vad gäller mig så har jag haft matdag idag. Även i fredags samt att jag låg däckad i huvudvärk hela torsdagen så jag ligger aningen efter med plugget. Nu blir det inspelad föreläsning och inläsning av kurslitteratur resten av kvällen. Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar