fredag 21 september 2012

Balans.

Idag är det underbart väder ute. En riktigt perfekt höstdag med sol, kallare luft och mängder av vackra färger. Tyra fick en sparkcykel när hon fyllde år som hon är ute och sparkar på för fullt. Perfekt att öva upp balansen tänker jag eftersom hon är lite feg när det gäller att cykla på tvåhjuling.

Men trots att lungorna fylls med härlig höstluft i varje andetag och solen strålar allt vad den kan så känner jag sorg och mina tankar finns i Lillhärdal där en familj idag går igenom det absolut värsta man kan göra. Två föräldrar tvingas begrava sitt barn och en liten pojke måste ta farväl av sin syster. Ett helt samhälle är i chock och tårar rullar nerför mina kinder när jag tittat på Tyra och inser hur fruktansvärt lyckligt lottad jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar