tisdag 24 juli 2012

Lasse

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om min semester. I år valde jag att bara ta två veckor ledigt och de två veckorna har jag utnyttjat maximalt. Första veckan började lugnt med två matdagar, få barn och badhusbad. På onsdagen åkte jag och pappa ner till Borås där syrran mötte upp. Stannade där i ett par nätter. Bland annat såg vi Lisa Miskovsky i Borås på torsdagen. Lite shopping och go´mat. På fredagen åkte jag och syrran in till Göteborg, bodde på lyxhotell, shoppade, fikade och på kvällen årets höjdpunkt: Lasse Winnerbäck. Han gjorde mig inte besviken och det var en riktigt bra spelning. Jag längtar redan till nästa gång jag får se och höra honom live, för fler gånger blir det. Snart hoppas jag.
Vecka två får ni läsa om senare, nu ska jag snart gå på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar