söndag 8 juli 2012

Färdig.

Jag känner mig helt dränerad på energi. Hela dagen har gått åt till att grubbla över bittra människor som inte unnar andra att må bra. Sådana som alltid tror att det finns en baktanke med allt och som utan vidare lyckas stjäla så mycket av min energi, trots att jag endast är påverkad indirekt. Men nu är jag klar med sådant. Bort med energitjuvarna! De har inget i mitt liv att göra.

Hur som helst så gick jag på semester i fredags. Det gör mig ingenting att regnet fullkomligt öser ner, jag är ledig och ska passa på att koppla av och göra roliga saker under de här två veckorna. Med tanke på hur vädret är just nu så lär jag få tid till att pyssla och få ordning här hemma, men en och annan glass bör vi nog hinna med också... Peppar semestern med lite feelgood-musik:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar