torsdag 19 april 2012

Sommarkänsla på tyg

Paketet innehöll lite sommarkänslor mitt i all snö. Två fina kökshanddukar från superduktiga Avanna. Tidigare har jag beställt linnen, t-shirts och en tygkasse från Avanna, men nu har hon även börjat med inredning. Något som jag hoppas hon fortsätter med, för oj vilka fina tryck hon gör. Ska försöka mig på att baka någon dag så får ni se den med bakverk på "in action..." Annars kan jag se den med sommarbär på som duk under en tillbringare iskall saft och nybakade bullar med ett gäng härliga barn runt i trädgården i sommar.





1 kommentar:

  1. åh! Gud vad glad jag blir!
    hoppas kunna utveckla och expandera inredningsavdelningen, bara svårt att hitta prisvärda produkter.
    Har börjat kolla upp brickor, grytunderlägg och skärbräden nu.

    SvaraRadera