måndag 4 mars 2013

Helgsummering

Jag börjar veckan med att dra en snabb resumé av helgen. I fredags hade vi tjejkväll hos Olivia. Vi tog med plockat och satt och surrade några timmar. Mycket trevligt. I lördags åkte Rickard skoter så jag tog med Tyra och Tobin till slalombacken en sväng. Inte så dumt att äta sushirester till lunch på lördagen... Igår packade vi skidor och kälke på skotern och åkte upp till backen. Vädret har varit kanon så helgen har varit toppen på alla sätt. Nu sparkar vi igång en ny vecka som inleds med intensivt pluggande.





2 kommentarer:

  1. Jag är inte så jättehemma på sushi så jag trodde först det var två små marsipankluttar nere till vänster men sen kom jag på att det finns nåt som heter wasabi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Det vore ju jättekonstigt med marsipan till sushi. :-D Det stämmer att det är wasabi, starkt som fan. Om man tar för mycket känns det ungefär som jag tror att det skulle kännas om hjärnan rinner ut genom näsan...

      Radera