tisdag 8 januari 2013

God fortsättning.

Jaha, då var det dags att hitta vardagen igen då... Jag har haft ett jättebra jullov. Vilket i sig är en bedrift eftersom jag inte har jullov i min utbildning. Men jag har ändå klämt in så pass mycket ledighet med familj och vänner att jag har haft det underbart, förutom sista veckan då jag varit förkyld och inte orkat så mycket. Vi har åkt skoter och grillat korv och Tyra har visst lärt sig åka slalom. Två dagar i backen, sen åker hon helt orädd både nerför backen och upp i liften på egen hand. Av någon anledning tänker jag på Lotta på Bråkmakargatan när jag ser Tyra åka iväg. "Jag kan allt. Utom slalom. Men det kan väl inte vara så svårt?! Bara vicka lite på rumpan..." ungefär så inbillar jag mig att Tyra tänkte innan hon drog iväg.











1 kommentar:

  1. Jag såg henne där :) Och åkte bakom henne i liften oxå o det var en mycket målmedveten liten tös jag stötte på. Med glasklar blick och med "jag- klarar- det-galant-drivet" i sig som hon har blir det där en lätt match. Snart är hon i stora backen och far :)

    SvaraRadera