måndag 26 november 2012

Vitt, vitt, vitt!

Jag har inte tid att blogga! Herre min skapare vad mycket jag har att göra, jag hinner ingenting. Jag känner att jag måste prioritera skolan och då får allt annat stå tillbaka lite. Ja, Tyra måste jag ju ta mig tid med, hur skulle det se ut om jag prioriterade bort henne?! Men allt annat känns som om det står på paus... Har en massa saker som jag borde göra, men som helt går bort i tidsbristen.

Hur som... Det verkar som om, vad som känns som, århundradets längsta höst är på väg att ge med sig. I morse var det vitt ute och träden gnistrar sådär vackert av frost. Tyvärr så var det mörkt både när jag gick till och från praktiken, så någon bild blev det inte. (Får se om jag kommer ihåg att knäppa någon imorn.) Så länge får ni hålla till godo med en gammal bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar