tisdag 7 augusti 2012

Nedräkning

Idag har jag ledig dag. Försöker hinna med sådant som släpar efter, städning, rensning och sådana saker. Det går sådär. Varken bra eller dåligt skulle jag vilja säga. Eller, ganska bra iallafall. Har tvättat och plockat bort en del. Är i behov av ett skåp. Ett skåp som vi ska ha i kontoret. Jag hade ett på g trodde jag, men tydligen hade jag fel. Helst skulle jag vilja ha ett vitt plåtskåp från IKEA, någon som har ett över..? Antar att jag får försöka hitta ett annat, för jag skulle ha haft det nu. Helst igår... I eftermiddag ska jag göra något jag inte gjort på väldigt länge. Om jag överlever kommer det kanske en bild ikväll.

Men angående nedräkningen då, jag har bara tre (två och en halv) dagar kvar att jobba! Sen är jag ledig ett par veckor innan skolan drar igång. Det känns riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar